Denise Kleiss
Fachhochschulprofessorin Institut Internationaler Handel und Nachhaltige Wirtschaft
Prof.(FH) Denise Kleiss, MSc., MBA, B.A.
Fachhochschulprofessorin Institut Internationaler Handel und Nachhaltige Wirtschaft
Institut Internationaler Handel und Nachhaltige Wirtschaft
- Personalmanagement
- Tourismusmanagement
- Tourism and Leisure ManagementBachelor of Arts in Business / Vollzeit
- International Business ManagementBachelor of Arts in Business / Vollzeit
- Business AdministrationBachelor of Arts in Business / Vollzeit
-
Enterprise 4.0 – Erfolg im digitalen Zeitalter
Department of Business
Kleiss, D.F., Waiguny, M.K.J. (2021): Sustainability and Diversity Labels in Job Ads and Their Effect on Employer Brands. In Waiguny M.K.J, Rosengreen S. (Hrsg.), Advances in Advertising Research (Vol. XI) Designing and Communicating Experience (255-272). Wiesbaden: Springer.
Doi: https://doi.org/10.1007/978-3-658-32201-4_18Tischler, S., Stoeckl, A., Kleiss, D., Reisenberger, A. (2021): Measuring customer experience in a restaurant by using the mobile ethnography application "Experience Fellow". In Rüdiger, J., Wagner, D., Dreyer, A., Stöckl, A. (Hrsg.), Kulinarischer Tourismus und Weintourismus - Culinary and Wine Tourism Conference (65-73). Wiesbaden: Gabler Verlag.
Doi: https://doi.org/10.1007/978-3-658-33226-6_7Waiguny M.K.J, Kleiss, D. (2019): Sustainability and Diversity Labels in Job ads. In ICORIA (Hrsg.), ICORIA 2019 - Designing Experiences, Conference Proceedings. Amsterdam: ICORIA.
Schwand, C., Berger, C., Hartbach, S., Kleiss, D., Kotek, K., Kormann, G., Schachner, M., & Neuherz, C. (2011): Grundelemente der Verkaufsraumgestaltung: Die Suche nach dem Stern. In FH Campus Wien (Hrsg.), Tagungsband 5. Forschungsforum der österreichischen Fachhochschulen, 27.-28. April 2011 (-). Wien: FFH.