Philip Griesser
Programme Director Transnational Programmes
Dr. Philip Griesser
Programme Director Transnational Programmes
Institute Tourism, Wine Business and Marketing
- Tourism and Leisure Management in HanoiBachelor of Arts in Business / full-time
- Tourism and Leisure Management in SanyaBachelor of Arts in Business / full-time
- Tourism and Leisure Management in TashkentBachelor of Arts in Business / full-time
- Tourism and Leisure Management in Bakufull-time
Griesser, P. (2018): Konsumentenverhalten im Wertewandel unserer Gesellschaft - Implikationen für den Wein- und Kulinarik-Tourismus. In SRH Fernhochschule (Hrsg.), Nachhaltigkeit im interdisziplinären Kontext, Herausforderungen für Wirtschaft und Gesellschaft (69-85). Wiesbaden: Springer.
Doi: https://doi.org/10.1007/978-3-658-24288-6_5Griesser, P. (2013): Potentially transferable skills within transboundary protected area management methods. In Thimm, T. (Hrsg.), Studien zur Freizeit- und Tourismusforschung (179-192). Mannheim: MetaGIS-Systems.
Griesser, P. (2013): Engaged Community Participation by means of Responsible Tourism Development. Göttingen: Cuvillier Verlag Göttingen.
Griesser, P. (2012): Responsible Tourism Development at National Parks in Chile. In Kagermeier, A., Gronau, W., Rulle, M. (Hrsg.), Studien zur Freizeit- und Tourismusforschung, Transforming and Managing Destinations (121-130). Mannheim: MetaGIS-Systems.